Co když Vám obuv nebude sedět?

 

 

Chápeme, že kupovat obuv bez zkoušení přináší obavy, proto máme řešení.

Pokud Vám boty nesednou, zdarma Vám je vyměníme.

Následně Vám zašleme velikost, kterou chcete, popřípadě jiné zboží.

Buďte bez starostí!

 

 

Jak mám postupovat, když chci obuv vrátit?

 

1.         Vyplňte stručný storno-reklamační formulář, který byl součástí zásilky.

 

2.         Do krabice vložte obuv, reklamační formulář, fakturu a záruční list.

 

3.         Krabici zalepte, vypište odesílatele a adresáta (Olivia shoes s.r.o, Dolnozoborská 14, 949 01 Nitra) a využijte služby pošty nebo libovolné kurýrní služby.

 

Po doručení zásilky k nám Vám bude zboží vyměněno av případě vrácení zboží Vám budou peníze zaslány na Váš bankovní účet.

 

 

V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat na tel.č.: +421 905 866 400

 

 

Naše společnost Vám ještě nabízí i něco navíc.


O odeslání Vaší objednávky budete informováni e-mailem.

V den doručení Vás bude kurýr informovat formou sms o přesném čase a místě doručení.
Doručování zásilek je prováděno následující den po odeslání zásilky.

 

Nepřehlédněte 

Zkontrolujte, prosím, při přebírání objednávky stav obalu zásilky, především zda není jakýmkoliv způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jinou potiskem, bílou páskou nebo průhlednou páskou. V případě jakýchkoliv pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom se dohodli na dalším postupu. Případně doporučujeme převzít balík a ihned ho otevřít před doručovatelem. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození nebo ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát ohled.

 


Posledně prohlížené

Žiadne produkty

Menu